OZNACZENIA
Kod EAN 5906534013590
Nr art.: K2-01359
LOGISTYKA

Jednostka
miary:

szt.
1
Produkt
h A B Waga
180 55 40 0,1
Opak. zbiorcze
Opak. zbiorcze
20 szt.
20
OPIS PRODUKTU

K2 CERA HIGH-TEMP. BRAKE GREASE to profesjonalny wysokotemperaturowy smar syntetyczny, przeznaczony do napraw, montażu oraz konserwacji komponentów hydraulicznych. Może być stosowany do smarowania tłoczków, cylinderków, prowadnic i zacisków hamulcowych. Redukuje wibracje oraz piski. Zabezpiecza przed korozją.

Użytkowanie:

1. Upewnij się, że powierzchnie, na których planujesz użyć smaru, są czyste i pozbawione zanieczyszczeń, wystarczy to zrobić przy użyciu odpowiedniego środka czyszczącego. 

2. Za pomocą aplikatora, pędzla lub pistoletu do smarowania, nałóż warstwę smaru równomiernie na obszar, który chcesz zabezpieczyć lub nasmarować. 

3. Delikatnie wmasuj smar w powierzchnię, aby zagwarantować równomierne pokrycie. 

4. W zależności od warunków użytkowania i eksploatacji, powtórz proces smarowania, aby utrzymać optymalną wydajność. Regularne konserwacje pomogą przedłużyć żywotność smarowanego urządzenia.

Ważne!

1. W trakcie aplikacji i użytkowania smaru, należy unikać kontaktu z oczami. W przypadku dostania się do oczu, natychmiast przemyć je dużą ilością wody i skonsultować się z lekarzem.

2. Trzymaj smar w miejscu niedostępnym dla dzieci, aby zapobiec przypadkowemu spożyciu.

3. Smar nie jest przeznaczony do spożycia. W przypadku przypadkowego spożycia, natychmiast skontaktuj się z toksykologiem lub lekarzem

4. Używaj smaru zgodnie z zaleceniami producenta. Niewłaściwe użycie może prowadzić do problemów z działaniem urządzeń.

5. Unikaj kontaktu smaru z ubraniem, ponieważ może to spowodować trudne do usunięcia plamy. 

6. Przechowuj smar w miejscu suchym i chłodnym, z dala od źródeł ciepła i promieniowania słonecznego, aby zachować jego właściwości przez dłuższy czas.

7. W przypadku długotrwałego lub intensywnego kontaktu z skórą, zalecane jest noszenie odpowiednich środków ochrony, takich jak rękawice.

Uwaga: Nigdy nie smarować powierzchni ciernych klocków i tarcz hamulcowych.

BYĆ MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE