Unité
de mesure :
Produit | |||
---|---|---|---|
h | A | B | Poids |
240 | 110 | 60 | 0,94 |
Emballage collectif | |||
---|---|---|---|
Emballage collectif | |||
6 pc. |
Syntetyczny olej do silników dwusuwowych o nowoczesnej formule utrzymujący parametry smarne w ekstremalnych temperaturach. Charakteryzuje się niską emisją dymu. Chroni pierścienie przed zapiekaniem i silnik przed zatarciem. Zapewnia skuteczne smarowanie, ochronę części silnika przed korozją, osadami i zużyciem.
Sposób użycia: Przygotować mieszankę zgodnie z zaleceniami producenta silnika, zwykle jest to 1:50.
Zalety :
Zastosowanie:
Do sporządzania mieszanki paliwowo olejowej w silnikach dwusuwowych 2T (skutery, motory enduro, motorowery, kosiarki, piły spalinowe czy łodzie), możliwość stosowania w układach automatycznego dozowania oleju.
Specyfikacja:
JASO FB = średnie obciążenie (motorowery, motocykle, kosiarki spalinowe, piły spalinowe)
JASO FC = średnio, ciężkie obciążenie (motorowery, motocykle, kosiarki spalinowe, piły spalinowe)
JASO FD = ciężkie obciążenia i silniki poza pokładowe (motorowery, motocykle, kosiarki spalinowe, piły spalinowe, łodzie,jachty)
ISO-L-EGB (Global GB) – średnie obciążenie
ISO-L-EGC (Global GC) – średnio, ciężkie obciążenie
ISO-L-EGD (Global GD) – bardzo ciężkie obciążenie
API TC - silniki motocyklowe, wysokoobrotowe
Pojemność: 1L
Les informations sur les produits ne constituent pas une offre au sens du Code civil. Toutes les marques et tous les noms de sociétés sur le site Web ont été utilisés à des fins d'information uniquement et sont la propriété exclusive de ces sociétés. L'aspect réel des produits peut, dans certains cas, différer des produits présentés sur les photos. Malgré tous nos efforts, nous ne garantissons pas que les données techniques publiées et les descriptions de produits ne contiennent pas d'erreurs.