Jednostka
miary:
Produkt | |||
---|---|---|---|
h | A | B | Waga |
240 | 110 | 60 | 0,94 |
Opak. zbiorcze | |||
---|---|---|---|
Opak. zbiorcze | |||
6 szt. |
Syntetyczny olej do silników dwusuwowych o nowoczesnej formule utrzymujący parametry smarne w ekstremalnych temperaturach. Charakteryzuje się niską emisją dymu. Chroni pierścienie przed zapiekaniem i silnik przed zatarciem. Zapewnia skuteczne smarowanie, ochronę części silnika przed korozją, osadami i zużyciem.
Sposób użycia: Przygotować mieszankę zgodnie z zaleceniami producenta silnika, zwykle jest to 1:50.
Zalety :
Zastosowanie:
Do sporządzania mieszanki paliwowo olejowej w silnikach dwusuwowych 2T (skutery, motory enduro, motorowery, kosiarki, piły spalinowe czy łodzie), możliwość stosowania w układach automatycznego dozowania oleju.
Specyfikacja:
JASO FB = średnie obciążenie (motorowery, motocykle, kosiarki spalinowe, piły spalinowe)
JASO FC = średnio, ciężkie obciążenie (motorowery, motocykle, kosiarki spalinowe, piły spalinowe)
JASO FD = ciężkie obciążenia i silniki poza pokładowe (motorowery, motocykle, kosiarki spalinowe, piły spalinowe, łodzie,jachty)
ISO-L-EGB (Global GB) – średnie obciążenie
ISO-L-EGC (Global GC) – średnio, ciężkie obciążenie
ISO-L-EGD (Global GD) – bardzo ciężkie obciążenie
API TC - silniki motocyklowe, wysokoobrotowe
Pojemność: 1L
Informacje na temat produktów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Rzeczywisty wygląd produktów może w niektórych przypadkach różnić się od produktów prezentowanych na zdjęciach. Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne i opisy produktów nie zawierają błędów.